Thursday, August 18, 2011

(cerpen)dendam cinta part2


6 bulan kemudian..... stelah aku pulih spenuhnya drpada pristiwa lampau.aku lihat bkan main mesra dn akrab lagi ain dgn ku,, bkn mcm sbelum ni..aku tau skg die dh tawar hati tuk bercinta dgn lelaki sjak peristiwa 6 bulan lpas.. akupn x kesah sangat, sbb aku pn mula dh muak dgn perangai lelaki yang brnama jantan.skag aku mula berasa bahagia bila brsama ain,die myayangiku,die mncintaiku,dan die mgambil berat tentang diriku,aku mula lupa dgn meristiwa pahit dulu. aku bahagia sekarang hidup bersama ain,
pada hari isnin, slpas aku blik dri kerja,ketika aku brhenti di trafik light,tiba2 ad 1 kereta tlah mlanggar kreta ku dri belakang, pe lagi aku berangin la, aku kluar dri kreta,belum sempat aku memaki pemandu itu,die trus mmninta maaf,aku lihat jajaka yg melanggar kereta ku itu mmg kacak orgnya,die mula mminta maaf beberapa kali, die akan mnaggung sgala kerosakkn yg brlaku pada kereta ku,aku mula akur, macam di pukau, die mmberi busines card, nma trtera  daniel, pemuda itu tergesa2 beredar dari situ,katanya ingin mnuju ke airport,aku pun mmbiarknya berlalu.tah knapa aku mula ad 2 perasaan aneh,terhadap daniel,mcm mana aku boleh mmpercayainya??




brsambungg...heheheheheheh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...