Monday, August 29, 2011

(cerita seram)rooomates





Terdapat lima perempuan yang semua rakan dan ahli-ahli kelab bermalam. Setiap hari Sabtu, mereka akan mempunyai parti sebelum tidur di salah satu daripada rumah-rumah kanak-kanak perempuan.
Satu malam, apabila semua gadis  bermalam, mereka terdengar bunyi yang kuat dan menjerit-jerit di luar. Ia seolah-olah datang dari hujung jalan. Mereka pergi ke bawah untuk mengetahui apa yang sedang berlaku. Mereka mengetahui bahawa seorang wanita telah dibunuh dan orang yang membunuh itu masih bebas.
Mereka berlari pulang secepat kilat, mereka Ketakutan, mereka mengunci tingkap dan diperketatkan pintu mereka. Semuanya tenang untuk seketika, tetapi kemudian mereka mula mendengar bunyi aneh yang datang dari luar.
 mereka bayangkan pembunuh itu akan datang untuk mereka melakukan keganasan, mereka bersembunyi di dalam almari dan menunggu. Mereka mendengar langkah  menaiki tangga. Langkah-langkah itu semakin hampir dan dekat dan gadis-gadis menahan nafas mereka, takut untuk membuat bunyi.
Tiba-tiba, pintu almari itu dibuka dan seorang lelaki berdiri di situ. Gadis menjerit dan berlari dalam arah yang berbeza. Empat gadis-gadis itu turun ke bawah dan mengunci pintu bilik bawah tanah di belakang mereka. Lelaki itu menarik gadis yang kelima dan membawanya ke bilik mandi, di mana beliau disiat hidup-hidup.
Bilik mandi itu betul-betul di atas bilik bawah tanah dan empat gadis itu semua dipaksa untuk mendengar seperti rakan mereka telah dibunuh. Mereka mendengar cakaran di lantai dan memanggil nama-nama mereka, tetapi mereka tidak dapat berbuat apa-apa untuk membantu beliau. Mereka dengar dia mati malam itu.
Pada waktu pagi, apabila lelaki itu telah melarikan diri, gadis-gadis yang selebihnya datang daripada bilik bawah tanah itu. Apabila mereka pergi ke bilik mandi, mereka berhadapan dengan pandangan yang mengerikan. Di sana, tercalar ke dinding adalah mesej terakhir daripada rakan mereka:
"Bagaimana anda dapat membiarkan saya mati?"
Dengan air mata di mata mereka, mereka melihat ke atas dan melihat badan kawan meraka yang tak berkulit.
Jika anda tidak mengumumkan kembali, lelaki itu akan datang dan meyiat kulit anda hidup2 juga, kerana mereka telah terlepas. Dan gadis itu akan memastikan anda akan mati, jadi dia boleh menyampaikan cerita.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...